prata med andar...?

Min pappa kom in på jobbet idag, ganska trevligt att se honom igen. Det var ju nästan tre månader sen sist. Han berättade att han hade varit på seans (vet inte om det stavas så) någonstans utanför Skara... han har tydligen vart på seanser innan men aldrig fått kontakt med någon ande. Men så den här gången fick hon som höll i det hela kontakt med farfars ande. Hon beskrev typ exakt hur han såg ut för pappa och sa att han gick bort väldigt oväntat och hastigt i höstas.  Alltså... jag visste inte vad jag skulle tro, vet inte om man kan tro på sånt här. Men det låter ju ganska trovärdigt eftersom hon beskrev honom så exakt...

...sen sa hon tydligen att farfar hade pratat om bilen! (Pappa fick farmor och farfars bil när farfar dog) Och så hade han nämnt en vinröd fåtölj som pappa hade i sin gamla lägenhet; farfar älskade den... han satt alltid där när han var och hälsade på! Det var liksom hans plats.

Pappa var helt uppspelt över detta! Men jag vet fortfarande inte vad jag ska tro. Prata med andar? Hmm. Men hur annars skulle hon kunna veta att pappa har fått farfars bil? Och hur annars skulle hon kunna veta om en sån sak som fåtöljen? Det är skumt alltså........ jävligt skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0