Alla käkar tacos i Borås!

Jag och Joline har i alla fall gjort det! Vi har ju varit ensamma hemma nu sedan igår förmiddags. Självklart lagade vi lite tacos till kvällsmat igår och fixade ihop en romantisk middag för två. Tyvärr så strejkar min mobil + överförningssladden (dem vill inte riktigt samarbeta)... annars hade jag visat er en bild på vår fina middags dukning =)

Idag har vi inte gjort mycket vettigt. Vi har suttit och kollat på OS. Herrarnas spjut final och damernas höjdhopps final. Trevligt, trevligt! Vi har även ätit tacos till frukost, det som blev över från igår! Mycket smarrigt! Sov för övrigt till klockan 13.00 så det var ju nästan som lunch om ni hellre föredrar det!

Det var så skönt att sova ut riktigt ordentligt!



Mamma och C är väl på väg hem nu. Dem är kanske hemma om en timme eller så. Robin vet jag inte riktigt vart han är men han har inte varit hemma i alla fall. Skickade ett sms till honom kl 1.30 i natt och frågade när han hade tänkt att komma hem... han svarde: "Jag kommer inte hem, jag sover här".... bra att han talar om sådant liksom! Innan hade han sagt att han skulle ta bussen hem nämligen och jag hade tänkt vänta uppe så att jag med säkerhet skulle veta att han kom hem (snäll och rar syster jag är va?)... men men... så kan det gå om inte haspen är på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0