And the nominees are...

Min kära vän Helena har nominerat mig på sig blogg som en av de sju bloggar hon gillar mest! Blir man inte rörd? Jo, det blir man faktiskt. Blev väldigt glad när jag såg detta!


Tack Helena! Du är för rar!! <3
Nu är det MIN tur att välja 7 favoriter :)

1. De nominerade kopierar bilden och lägger på sin blogg
2. Länka till personen du fick "priset" av (mig....)
3. Nominera 7 bloggar
4. Länka till de bloggar du nominerat
5. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de blivit nominerade


 

Jag nominerar följande 7:

Joline
Helena
Kerstin
Victoria
Sophia
Pete Wentz
Kenza

Kommentarer
Postat av: Helena

Pffhahahahahahahaha du e ju för KUL!!!!!!!

Vet inte varför jag har så kul åt dig just nu men jag bara har det...ok...?

Saknade kuliga Kimmers på jobbet idag:(

Men vi ses till helgen:)

2008-08-27 @ 20:44:04
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0