b o r i n g

Jag känner mig verkligen helt tom i huvudet. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Det är jättefint väder ute men det är så otroligt tråkigt att skriva om väder så det tänker jag inte göra. Jag har jobbat idag och det hände inget oerhört sensaionellt förutom att Helena stormade in i butiken och det första hon gjorde var att hjälpa mig hitta ett omaka par skor! Suveränt gjort måste jag säga!

Efter jobbet gick jag och handlade, sen hämtade mamma och Joline mig. Vi åt glass och nu är jag hemma.

Har inte hört något från tjejen jag ska hyra lägenheten av idag så jag borde väl få nyckeln och så imorgon... med tanke på att hon ska åka på Måndag! Så så blir det nog... men då blir det nog så att jag inte flyttar in föräns på Tisdag i alla fall för då är jag ledig. Jobbar imorgon och på Måndag.

Jaha, detta var ju tråkigare än tråkigast.

Nu ska jag snoka runt lite på nätet, se om det hänt något kul i världen idag!

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0