Bara några dagar kvar nu...

...tills jag flyttar! Jag vet inte exakt när jag får nyckeln till lägenheten med det blir nog någon dag nu i helgen. Innan den 1:a september i alla fall! Åhh, det ska bli så spännande. Har fortfarande inte packat något (typiskt mig) men jag vet ju ärligt talat inte vad jag ska ha med mig. Jo, mina kläder och sånt så klart men det är la bara att slänga ner i nån jävla säck eller nått. =D

Självklart ska jag ha med mig lite bilder, CD skivor och DVD:filmer och så... men mer vet jag inte. Tror nog inte jag behöver så mycket mer. Så snart jag flyttat in får man ju åka och stor handla också, fylla kylskåpet om man säger så!

Oj, jag ska ju självklart ha med mig min kokbok också!! =D Som jag har fått av mammsen. <3 Ska minsan pröva på några recept där i... har redan märkt ut några jag ska testa. Hahaha, jag vet inte hur detta kommer gå men det blir nog bra. Mycket spännande, som sagt.

Och internet är fixat med! Har fixat mobiltbredband =D

Wooo-hooo!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det e ju Grrrreat!!!!

2008-08-28 @ 16:11:42
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Helena

Nja...ingen tårta men nåra burkar Caffrey's blir det...Har redan fått i mig ett par...;)

2008-08-28 @ 19:04:19
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0