det är ju ny månad nu

Första Augusti! =)

Det har jag faktiskt inte tänkt på förens nu. Augusti/September är mina favoritmånader. Älskar hösten! Den fina hösten... ni vet; lite kyligare dagar, löv i vackra färger och solsken! Men jag gillar även de regniga höst dagarna. Då det är grått och blött. Sensommar/höst = bästa tiden på året.

Jag vill så gärna göra något kul... jag undrar just vad det skulle kosta att åka till USA. Får ta och kolla upp det. Panic at the Disco ska turnérna där (igen) i höst och det hade ju varit ballt att se dem på deras hemmaplan. Speciellt i Las Vegas då. Sjukt kul hade det varit.... men det kostar väl miljoners miljarder att åka dit.

Får nog snällt ta och vänta tills dem kommer till Europa igen.

vackrast. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0