God Natt!

Jag är verkligen helt slut idag.
Jösses, vad mycket vi haft att göra.

Röriga kunder, skor överallt, arga kunder, människor överallt, skrikande barn, irriterande barn (med några undantag) --- speciellt en liten söt blond kille (han var kanske 3-4 år) som hade på sig en Sverige fotbollströja. Han kom med skor till mig i kassan (för övrigt ett par damskor i strl 37) och jag frågade om han skulle köpa dem. Han sa att han skulle det, jag sa vad dem kostade och så sa han att hans mamma hade pengarna... så han sprang till henne, fick hennes plånbok och döm av min förvåning när han av alla kort i plånboken visste exakt vilket han skulle betala med... han la upp det på disken och mamman blev lika förvånad som mig att han visste det. =D Så söt var han! Dem skulle inte ha de skorna som han hämtade (de köpte tre andra par) men gud så gullig han var.

Det är tur att inte alla är jobbiga. =)


Och förresten;
"Fem elefanter är inte fler än fyra par skor!"

Det har jag och Evis konstaterat idag (mest jag, för det är jag som har hjärnan) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0