Jag tror jag har gått i sömnen...

...hela dagen! Ärligt talat så känns det som att jag har varit på en annan planet hela dagen.Men det har varit riktigt kul att jobba ändå måste jag säga. 08.30 - 19.10 ... vi började dagen med ett personalmöte! Och sen dess gick tiden hur fort som helst... helt plötsligt var det dags för mig, Cissi och Vicke att stänga butiken =D

Helena! När du ringde så fattade jag inte att det var du (annars hade jag ju självklart pratat lite mer!!) men nej då, jag gick och gav telefonen till Annelie... sedan gick jag och fortsatte med mitt nere på sport avdelningen och först då tänkte jag: "vänta nu, var det Helena?? vår helena?"... och så var det ju. Haha. Du får ursäkta min tröghet! Men det här är ju bara ytterligare ett bevis på att jag varit på min egna planet idag.


....och när vi ändå pratar om att gå i sömnen! Jag måste ha gjort det i natt...

När jag gick och la mig igår hade jag på mig ett svart linne och ett par trosor - inget annat! Hade först tänkt ha på mig mina otroligt heta pyjamas-shorts (dem är gula med kycklingar på) men det var för varmt i mitt rum så jag la dem på stolen som står kanske tre meter från sängen istället. Sedan gick jag och lade mig...

...men när jag vaknade hade jag minsan på mig de där pyjamas-shortsen i alla fall!!!!!

SKIT-LÄSKIGT!

Kanske tyckte jag att det blev kallt? Ahh, jag vet inte men jag tycker sånt här är jätteläskigt i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe inga problem Kimmers, jag ringde från Danmark så jag var inte så sugen på att chit chatta så mycket heller....;) Det var lite livat på Köpenhamns gator...

2008-08-27 @ 08:30:44
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0