Jo... jag är som sagt ledig idag...

Och jag har planerat att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Jag ska ärligt talat bara slöa. Har lite Pringles orginal och lite Cola... funderar på att kolla på en film. Sitta lite vid datorn. Vänta tills det blir kväll, kolla om det är något bra på TV... kolla på TV... en riktigt slö dag med andra ord. Men jag är helt slut.

Jag skojar inte.

Mina armar känns som gummi och jag har fortfarande ganska ont i ryggen efter allt hyll-bärande + lyftande + uppsättande. Det har varit en lite lagom jobbig helg på jobbet men det går väl över snart skulle jag tro. Ska kurera mig genom att ... just det... slöa!


Kommentarer
Postat av: Helena

Nu är jag ännu gladare att jag är ledig....

Men jag längtar tillbaka till er:)

2008-08-18 @ 16:19:19
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Helena

Yezzz they are så boooootifull

2008-08-18 @ 19:04:46
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0