Kommer ni ihåg...

...alla CD skivor jag beställde här om dagen?

Det är klart att ni gör, det glömmer man inte så lätt kanske?

Skiva nummer ett har i alla fall dykt upp i brevlådan nu! Mycket trevligt, mycket trevligt. Metro Station var den första som dök upp... en av skivorna jag beställde från cdwow.se och den har skickats enda från HongKong! =D Jag beställde den den 18:e vilket betyder att det endast tagit fyra dagar för den att dimpa ner i min brevlåda. Very nice. (hade jag vetat hur man sa det på kinesiska hade jag gjort det).

Nej, men det är faktiskt helt otroligt... jag beställde alla skivorna samma dag och grejorna från  cdwow.se  skickas ju tydligen från hela världen... men det otroliga är... cdon.com har sitt lager lite utanför Borås och ändå är det post från HongKong som når mig först! Det gör ju mig inte direkt mer glad på cdon, jag har redan en oplockad gås med dem om man säger så. Dem är såna losers!

Nej, nu ska jag ta och äta lite frukost...
Vi hörs sen igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0