NOOOOOOOOO!

Vem är det som bestämmer när filmer har premiär?

Jag ska nämligen ta och skicka ett hotfullt brev till honom/henne!

Premiären av Harry Potter och Halvblodsprinsen har blivit uppskjuten och kommer inte ha premiär föräns nästa sommar!! Det är ju ett helt jävla år kvar. Jag som var så glad att jag äntligen skulle få se en ny Harry Potter film (den skulle haft premiär i November och det är ju inte så långt kvar faktiskt)....

...men nej då, förstör mitt liv bara! GÖR DET FÖR ALL DEL!





ps. miss drama queen is back!

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

SKÄMTAR DU MED MIG KIM????

2008-08-20 @ 10:30:33
URL: http://bjorkengren.blogg.se/
Postat av: kim

NEJ, DETTA ÄR INGET SKÄMT. JAG ÄR YTTERST UPPRÖRD OCH TÄNKER STÄMMA NÅGON!

2008-08-20 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0