Och imorgon kommer det även att smälla!

För då får jag nycklen till min lägenhet! Börjar flytta in på Tisdag eftersom jag jobbar hela dagen imorgon och på kvällen ska jag på Elfsborgs match. Men på Tisdag är jag ledig så då går flyttlasset! Hehe.

Vi ska även börja med en extrem omändring i butiken imorgon. Vilket jag ser framemot... NOT! Haha. Eller jo, det kommer säkert bli jättefint när det är klart men det kommer att vara så jävla rörigt hela veckan (troligtvis i alla fall)! Och jag hatar när det är rörigt. Speciellt nu när vi (som jobbat i helgen) gjort så fint haha.

Nej, nu ska jag dra mig tillbaka (till de sälla jaktmarkerna) med liten Cola och kolla på En Prinsessas Dagbok 2 som börjar i 5:an nu! Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0