Paris Hilton's nya bästis!

Vill du bli Paris Hilton's nya bästa kompis?

Hon ska nämligen vara med i en ny dokusåpa där hon letar efter en BFF (best friend forever) som bor i England som hon kan vara med när hon är där... för hon kan nämligen inte alltid ta med sig sina vänner hem ifrån när hon åker till London. Så nu måste hon alltså hitta en ny bästis (läs mer)

Känner att det här skulle kunna vara ett jobb för mig!

Jag flyttar gärna till London och hänger med Paris, bara hon betalar för mig med när vi drar ut och gör stan osäker! Shit, skulle vara ganska hett måste jag säga. Det skulle ju inte skada att skicka in en ansökan i alla fall! Fast jag bor ju inte i London så där har vi ett problem.

Men den gången hon söker en bästis i Borås -- då ska det minsan bli jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0