Plans and Reveries.

Jag håller på att lyssna sönder 'Plans and Reveries' som jag skrev om i mitt förra inlägg. Jag har en dålig vana av att göra det med låtar som jag verkligen tycker om. Lyssnar på dem så mycket att jag blir trött på dem och inte vill höra dem mer på ett tag. Så går det en period som jag inte lyssnar på den och typ spyr om den skulle komma på radio eller något sånt... men sedan efter ett tag kan jag börja lyssna på den igen och då ett mer normalt lyssnande.

Funderar på att sluta lyssna på den nu så jag slipper bli trött på den så snabbt... har bara haft den på repeat i en timme nu! =/ Om jag inte passar mig kommer den säkert snurra hela dagen! Men ååh, den är ju så bra!

Har kommit på att det var en av låtarna som Black Gold sjöng när dem var i Sverige... och Brendon sprang ju då in på scenen och sjöng med dem! =D Minnen. Har velat ha den här hur länge som helst. Äntligen (som gert fylking skulle sagt)!

Nej, nu ska jag ta och fortsätta städa lite!

Jag fattar inte hur det kan bli så mycket damm på mitt rum? Var fan kommer det ifrån liksom? Det är tur att jag inte är damm alergiker för isf hade jag varit död för länge sedan.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0