Signed, Sealed, Delivered...

Då var jag tillbaka igen. Har skrivit kontrakt. Har skrivit kontrakt och fått reda på lite småsaker om lägenheten och så där. En sak bekymmrar mig mer än allt annat... hon har inte 3:an och 5:an... Kims bästa tv-kanaler! Haha. Nej, men ärligt, några (de flesta) av mina favorit program går på dem kanalerna. Men jag ska nog fixa en egen boxer. Och eget trådlöst bredband också.

Det löser sig nog.

Efter vi hade snackat klart och så, så begav jag mig ner till Knalleland för att hälsa på dem på jobbet... och för att testa på ett ungefär hur lång tid det kommer att ta mig att jobbet från min lägenhet och så. 5-6 minuter ungefär... mycket överkomligt måste jag säga.

På vägen ner köpte jag en cheeseburgare (hade inte ätit något än idag) och sedan... utanför Siba, träffade jag Helena =D Hon var ute och shoppade lite med sin husband (yayy!) och grabbarna. Mycket trevligt att ses igen och mycket skönt att veta att resan hem från Norrland gick bra! =) Ska bli kul att se mer bilder från bröllopet!

Nu ska jag... inte göra något mer... kanske koka makaroner eller något? Åt precis en macka men den mättade inte så värst mycket. Och det kanske är lika bra att jag blir makaron expert nu då för det lär väl bli det enda jag kommer äta när jag flyttat. Haha.

Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0