Tröttkörd men lika glad för det är jag...

...men gladast är nog getingen som kom undan!

Usch och fy! Geting invasion! Vi hade två stycken inne på jobbet idag... en flög upp i ansiktet på mig när jag stod och höll på med en retur, jag slängde i väg kvitton och hoppade i väg där ifrån. Sen satte den sig i mitt hår och då hjälpte kunden (som jag höll på att hjälpa) till med att få bort den. Haha.

Jobbade med Susanne och Dennis idag, vilket alltid är lika kul! =D
Det är bara flumm... nej, vi fick faktiskt mycket gjort. Kämpat med hyllor
idag också... det känns i ryggen måste jag säga. =/ Men det går väl över snart...

Fanners var ute och shoppade med sin mor idag och då kikade dem in hos mig! En mycket trevlig överraskning måste jag säga, det var ju ett tag sen man såg lille Fanners nu. Men vi har planer på G... det vill jag lova. Kerstin, du är också inräknad i planerna (bara så att du vet) --- vi får höras snart! ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på Madonna! =)

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

Jag LÄNGTAR tills att jag får höra XD ^^

2008-08-16 @ 20:54:09
URL: http://bjorkengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0