Uppe med tuppen!

Rise and shine! =D

Första dagen tillbaka till jobbet idag då, ska faktiskt bli väldigt trevligt! Jag ska ju jobba med min bästa Cissi och Emily trots allt! Så kommer det att vara någon från huvudkontoret där och hjälpa oss lite också (hon var där igår med)... hälsade på henne och hon sa att jag fick bossa runt med henne imorrn. Yay! =D

Jag tycker om att bossa runt folk!

Dessutom jobbar jag bara idag sedan är jag ledig igen Onsdag och Torsdag för att tillslut jobba helgen. Haha. Så man skulle ju kunna säga att jag gör en liten mini-comeback idag och dagen till ära tänkte jag inviga ett par av mina nya tights. Jag vet dock inte om det blir dem lila eller senapsgula än.

Det får vi se helt enkelt.

Spännande?
Mjo, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0