På väg mot Götet nu då...

Mjaaa, vad ska man skriva om en dag som den här då? Alldeles strax, om en liten, liten stund så ska jag, mamma och Joline köra Robin till Göteborg! Han ska dit och köra 'free running' med några av hans poolare. Och för er som inte vet vad det är... så kan jag tyvärr inte förklara på något vettigt sätt. Dem springer omkring, hoppar ner från konstiga saker, göra volter och håller på!

Hmm, jag skulle ju faktiskt kunna visa er en video sen!

Men nu ska vi åka. =)


Och ska det inte bli skoj att Burger King öppnar i Borås igen?? Vid Ica Maxi dessutom. Jag är väl inte så förtjust i deras burgare men jag hoppas innerligt att dem kommer ha den goda cheesecaken som jag och Joline köpte på Burger King i London!! Mmmmm. Smarrigt!

Ok. Nu drar vi. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0