Working Nine to Five.


Så har man överlevt ännu en dag på jobbet! Inte så smärtsamt idag dock måste jag faktiskt säga. Började 9, slutade 17.00. Working Nine to Five om man säger så! Min hjärna var på topp (som vanligt) och jag fick massor av idéer och planer. Vissa bättre än andra men jag måste säga att slutresultatet blev otroligt bra. ;)

Ganska mycket folk var det dessutom. Och imorgon kommer barnbidraget så då lär det ju bli änne mer folk. Inte mig emot faktiskt... dagen gick så väldigt fort idag att jag knappt fattade det själv. Var där i 8 timmar men det kändes som 2-3. Mycket, mycket trevligt!

Nej, nu ska jag göra det jag gör bäst... sitta och inte göra någon nytta alls.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0