dagens mest intressanta konversation...

...ägde rum mellan mig och en näst in till för trevlig dam och hennes tonnårs dotter (som iof inte pratade så värst mycket)! Dem köpte ett par skor till sin son/bror i julklapp och medans jag höll på att slå in dem i ett otroligt vackert paket började mamman tjöta.



- Är det något öppet köp på dem här?
- Jajamän, du har 30 dagar på dig

- Ah men gud va bra... vi ska försöka prova så snart som möjligt men det är inte lätt. Det är ju ungefär som att prova på en skenande elefant.
- Haha, jo, så kan det ju vara ibland

- ...eller en giraff förresten... eller en gasell om du hellre vill det!
- Ja, jo, men då tar jag nog gasellen

- Bra val, mycket bra val!
- Jag kände det med, gaseller skenar säkert oftare än giraffer och elefanter dessutom

- Det har du banne mig rätt i!



Såna där kunder vill jag ha mer av! Spontana, flummiga, roliga, glada och framför allt trevliga! Det gillar vi! Kände att jag hade kunnat stå där och tjöta om skenande gaseller i flera timmar om jag hade fått. Då kanske ni förstår att det annars var en ganska tråkig dag...?

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

"Kände att jag hade kunnat stå där och tjöta om skenande gaseller i flera timmar om jag hade fått. Då kanske ni förstår att det annars var en ganska tråkig dag...?"



Jag känner att det helt enkelt kan vara för att du är du kim XD

2008-12-21 @ 23:30:28
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0