dags att flytta igen?

Ska förresten kolla på en lägenhet på Måndag! =D Nu jävlar går det undan! Det är en 2:a och ungefär 800 kr dyrare i månaden än den jag hyr just nu... men då är den ju större och så. Och jag har sagt att bara det är under 4000 i månaden så pallar jag nog det. Annars får man råna en bank eller något.

Men vet ni vad det bästa är? (leksaker från BR) ... haha.

Nej, men det bästa är ju att den här lägenheten (som jag ska kolla på) ska renoveras nu... och om jag gillar den, känner att jag vill ha den så får jag vara med och bestämma tapeter och sådant! =D Inflytt är 1 januari! Detta låter ju nästan för bra för att vara sant.

Man får verkligen tacka Evis (även kallad Eva-Lena) som har tjatat på Benny (hyresvärden) varje gång hon sett honom! Haha! Så, ett stort tack till Evis! Hon ska få en bamse kram nästa gång jag ser henne =D

Ska bli mycket spännande det här...

Kommentarer
Postat av: Claddis

Ah, va kul! Låter ju som en dröm... Vart ligger det då? Hoppas det går bra!

Kramen!

2008-12-05 @ 11:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0