en mellandags flytt! =D

Jag har börjat packa nu också! Ska bli liiite sorgligt att skiljas från den här lägenheten för jag trivs verkligen här. Men samtidigt ska det bli alldeles fantastiskt kul att flytta in i en lägenhet som är min alldeles, alldeles egna! Ska få inreda helt själv, har till och med fått välja tapeterna. Oj oj.. jag har redan värsta planer om hur det ska se ut!

Så nu har min grejer börjat åka ner och Sandras upp! Har kanske packat lite mindre än hälften men så där värst mycket grejer har jag ju faktiskt inte här. Flyttar i mellan dagarna! Så jävla underbart!

Och en svart soffa ska jag få köpa av Cissi också - för endast 500 kr! Ett helt otroligt pris om jag får säga det själv. Så det kunde man verkligen inte tacka nej till... och jag som dessutom ville ha en svart soffa. Man tackar och bockar, om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0