pepparkaks cheesecake!

Så var ytterligare en dag avklarad! Hur kommer det sig att det alltid är jag och Susanne som jobbar den lååååånga helgen innan jul? Men men... det har gått bra ändå måste jag säga och förvånansvärt snabbt också! Sista timmarna har vi knappt haft något att göra och då har vi druckit glögg istället =D ICA's glögg är verkligen att rekomendera!

Anna susade in i butiken idag också. Hon ringde 17.25 och sa att hon skulle komma och fika med oss (då var hon hemma) 17.38 var hon på plats i butiken och hon hade med sig pepparkaks cheesecake som hon hade bakat själv.. och jisses va god den var! Frågade snällt om jag kunde få receptet och det skulle jag minsan få... =)

Nu ska jag bara jobba imorrn också. 15-20! Sedan är jag ledig i tre dagar! Yess!
Det blir mitt "jullov" =D

Fast är jag den enda i hela Sverige som inte har någon jul känsla alls?
Gräset är grönt och det regnar ute. Tråkigt.

Blir det någonsin en vit jul igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0