Att börja med en inledning är bra, för då vet folk i alla fall att man har börjat

Här är några av bilderna jag tog igår...

   
    

Blev ju inte så värst många bilder när dem hoppade med tanke på att vi var
tvungna att gå såpass tidigt men några bra bilder blev det i alla fall!


ps. Kerstin, om du läser det är, vilket jag är rätt säker på att du kommer göra
förr eller senare... jag ska bränna alla bilder på en skiva till dig, så får du dem
nästa gång vi ses... det kommer ta år och dar om jag ska skicka alla till dig. =)




den här hästen hade tydligen problem med att jag fotade den... räcker ut tungan!
vilken fräckhet! dagens hästar alltså, ingen respekt alls åt oss amatör-fotografer!




Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

GO GO NIEZTCHE!!

2008-07-31 @ 20:51:03
URL: http://bjorkengren.blogg.se/
Postat av: KERRE!!!!

Tack såååååååååå mycket kim!! det var jätteroligt att du ville fota!! =D hugie

2008-07-31 @ 20:54:12
URL: http://bjorkengren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den e klockren.... mams

2008-08-01 @ 01:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0