blipp, blipp, blipp, blipp, blipp, blipp, blipp... osv...

Precis så där låter det i min hjärna just nu! Kom hem från jobbet för ungefär en och en halv timme sedan. Hade då spenderat 12 timmar med en scanner och blippat in säkert långt över 1000 par skor. Och för varje sko man skannade in sa det: "Blipp!" ... och det ljudet ekar i min hjärna ännu. Och om jag stänger ögonen så ser jag lagerlådor och skor framför mig.

Tolv timmars blippande! Jag kommer drömma mardrömmar om det där ljudet.

Men det är kul att inventera. Nästan alla i personalen var på plats och vi har alltid så jäkla roligt ihop. Ibland blir det nästan lite för kul, jag höll på att kissa på mig av skratt när vi snackade gamla Lisebergs minnen. Haha. Oj,oj! Jag, Dennis, Susanne, Annelie och Jenny i en båt i flumride. Den flodvågen vi fick över oss när vi kom ner för sista backen var banne mig inte att leka med.

Aja, roligt har det varit idag i alla fall.

Och alla hänger löst =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0