dagen som gått...

Det har dessutom varit en väldigt trevlig dag på jobbet. Tillsammans med Helena och Cissi har man det alltid trevligt iof. Helena hade med sig paj och jag måste säga att det var nog den godaste rabarber pajen jag någon sin ätit. Annars brukar jag inte vara så förtjust i rabarber för det brukar bli så surt... men den här var verkligen ljuvlig!

Min bästa Cissi ritade även den bästa teckningen på hur det kommer gå till när jag kommer till London. Jag glömde typiskt nog att ta med mig den hem =/ Men men... jag kanske kommer ihåg på ett ungefär vad jag ska göra ändå. Det hela började i alla fall med att jag skulle sitta framme hos piloten på planet haha.

Efter jobbet så kom Mikkaela och mötte mig, vi hade sagt att vi skulle fika =D och när vi gick in mot stan så ringde Dennis och ville följa med. Vi gick till Campino och käkade kebabrulle och hade det mycket trevligt! Har alltid så roligt med dessa två människor. =) Men jag undrar verkligen om det är sant att Lasse ska få så mycket i lön... haha.


Det gick förresten bra att ändra namn på biljetten... tredje gången gillts blev det. Tillslut fick jag prata med Lars och han var väldigt trevlig. Även fast han mobbade min email adress lite grann. Haha. 'wannabelasse'... han trodde säkert att jag var wannabe honom! Men icke! Det finns bara en Lars för mig =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0