dagens fotouppdrag avklarat...

Så där ja, då har jag och Joline precis kommit hem från stallet! Vi har tagit lite bilder på Kerstin och hästen som hon red, blev en hel del bra. Ska ladda in allt senare...

Trodde ju att Elfsborgs matchen började klockan 19.00 så det var därför vi åkte hem från stallet så tidigt men den började visst 20.00 så egentligen hade vi kunnat stanna kvar.. men nu har vi bestämt oss för att åka och köpa nått gott att äta istället! Kebabrulle till mig och kebabtalltrik till Joline!

Trandared och Colusseum, här kommer vi!
Sen blir det fotboll i ca två timmar framöver!
Och sedan Project Runway, så klart, sen kommer jag tillbaka.

Nu ropar dem på mig, dags att ge sig av!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Helena

Heja Elfsborg:)

2008-07-30 @ 20:12:14
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: KERRE!!!!

Skicka bilder nnuuuuuu!!!! =D

2008-07-30 @ 22:37:33
URL: http://bjorkengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0