good morning

Jag till och med drömmer om London och Panic at the Disco nu!
Det är en vecka kvar tills konserten är... kommer jag att komma iväg eller inte?

Det är frågan.

Har hittat en tjej vid namn Matilda som verkar vara rätt sugen på att åka med. Hon är ett jättestort Panic fan (verkar ju nästan lika galen som mig och tro mig för att vilja åka med på den här resan så bör man vara minst lika stort fan som mig), hon var i Norge och tittade på dem här om veckan. Och hon har berättat för mig att de pengarna hon sparar dem sparar hon för att åka och se Panic at the Disco. Haha. Jaja, hon har inte bestämt sig än men jag hoppas på det bästa.

Nu är det däremot dags för mig att gå och duscha.

Idag har jag en mycket lång dag framför mig på jobbet. Det blir nog minst 12 timmar.
Men det ska bli kul =D

Vi ses ikväll!


Kommentarer
Postat av: Helena

YIPPIEEE idag ska vi inventera :) :)

Just precis IDAG när solen hittat hit.....:(

2008-07-01 @ 09:12:27
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0