ibland förvånas jag över hur snabb jag är

Mackan är klar och till & med uppäten! Haha. Inte ett ord från SAS än. Jag tror jag tar och skriver upp alla nummer och ringer från jobbet istället... detta måste ju göras innan klockan är 16.35....

och nu måste jag verkligen tänka på refrängen, dvs lämna hemmet och ta mig till jobbet. Annars blir det inte bra. Det vill jag lova.

Dagens låt...

The Weight - Panic at the Disco (en cover på 'The Band's' låt) =)
Underbar!


Ha det bra idag alla glada, nu ska jag trots regnet och cykla till jobbet!
Peace!

Kommentarer
Postat av: Vicke

ååååååååååååååååå.. den är sssååå braaa..... ska kidnapp dom hehehehhe. fast det kan ju du göra åt mej i för sej hehhehehehhe

2008-07-06 @ 19:26:24
URL: http://bitterswee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0