jag är ett litet svart regnmoln.

Fast egentligen är jag nog inte det för jag är inte på särskilt dåligt humör idag. Än så länge har det inte hänt en enda sak som har gjort mig arg, ganska ovanligt måste jag säga. Det brukar alltid finnas något eller någon som gör mig irriterad speciellt dem dagarna jag jobbar. Jag blev inte ens arg när det var två kunder som stannade kvar i butiken en kvart efter vi hade stängt!! Det är helt otroligt faktiskt. Sånt brukar reta mig annars.

Men svarta regnmoln finns det gott om ändå... även fast jag inte är ett av dem. Vädret är varit ganska konstigt idag. Det regnade, det var sol och jättevarmt, sen regnade det igen, sen blev det sol, sen var det sol och regnade samtidigt, sen regnade det, sen sen blev det sol och sedan kom ett skyfall precis innan vi skulle stänga butiken.

Det har varit en trevlig dag. Jag och Helena har pratat lite om hennes bröllop (hon ska ju gifta sig om 20 dagar!!) och vi har kommit fram till att jag borde dra på mig min gamla Lordi kostym och komma och dansa bakom henne när hon uppträder med Ola's 'Feelgood'... vi tränade till och med några schyssta moves! Vid 11.30 ungefär gick brandlarmet och då fick vi snällt be alla kunder gå ut ur butiken för att sedan låsa dörrarna och gå ut den andra vägen. För hämtade jag min kofta... sen kom vi halvvägs ut så hade jag glömt kortet som man måste ha för att komma in igen så det var bara att springa tillbaka.

Hade det varit inne hos oss det hade brunnit så hade jag varit grillad! Tror inte det brann någonstans för efter en stund så fick vi gå in igen och vi fick inte höra något om vad som hade hänt eller så.

Lite senare på dagen... eller nej, det var nog strax innan jag gick på lunch, jag har inget minne... i alla fall. Då kom Cladden och hälsade på och det var väldigt trevligt! Berättade lite om London och så. Tycker att vi ska fika snart igen!! <3 Det var så mysigt senast. Hoppas på lite bättre väder den här gången kanske? =)

Oj, nu känns det som jag håller på att skriva en novell här. Dags att sluta.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha faaan va coolt det skulle va om jag drog igång och sjöng den låten på brölloppet!!!

2008-07-19 @ 20:54:56
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0