Jag är störd i huvudet.

Bara så att ni vet det.

Jag är övertrött och det här är ändå bara tredje dagen som jag jobbar i rad (ska bli sju när jag är klar med mitt jobb maraton). Men jag tror värmen spelar in i det hela lite också... även fast vi har mycket och göra på jobbet så brukar jag inte bli så här trött efter bara tre dagar.

I alla fall. Nu ska jag förklara hur trött jag är.

Jag vet att några av mina arbetskamrater läser min blogg så det är säkerligen bara ni som förstår detta... haha. Jag hade varit ute i butiken och sagt hej då till Emily sedan begav jag mig till mitt skåp för att hämta mina saker... så kom jag på att jag hade ju lovat att säga hej då till Victoria också. Men hon var ute vid Orvak och slängde skräp... OCH DET ÄR JU SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LÅNGT TILL ORVAK FRÅN LUNCHRUMMET!

Så vad gör jag?

Jo, jag hoppar upp på cykeln... cyklar igenom korridoren, rakt igenom lagret , slalom mellan kartonger och ut till Orvak där jag möter en något överraskad Vicke! Haha. Det är nog bland det klockrenaste jag har gjort på länge. xD Cykla inomhus är mycket roligare än att cykla utomhus dessutom!



ps. orvak är vår kära kompis som pressar alla kartonger!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahahahaha du e ju bara sååå underbar....hahahahaha

2008-07-25 @ 21:02:33
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0