jag har inte landat än...

...eller rättare sagt; jag vill inte landa. Jag vill inte vara hemma. Jag vill tillbaka till London. Av alla städer jag någonsin varit i är London min favorit... och då har jag ändå bara sett en liten del av staden! Jag vill ju också se Picadilly Circus, Madame Toususus (hehe, jag kan in stava det, nej), Buckingham Palace, Big Ben och så vill jag åka London Eye! London Eye såg vi förövrigt från vårat hotellrum hehe.

 
Underbar utsikt va?
Men ni ser pariserhjulet längst upp i höger hörn typ på första bilden...
........och väldigt smått bredvid skyskrapan på andra bilden. Haha =D

Det är att jag har Kerre ibland! För London Eye kan ni ju faktiskt se längst
upp i VÄNSTER hörn. Det blir lätt så här när man inte gått i skolan på några år...


Och gissa vem som landade på Heathrow Airport samma dag som mig och Joline... Victoria Beckham (med två av sina söner). Det ni! Läste detta på perezhilton.com! Hehe. Endast de största stjärnorna landar på Heathrow. Det är helt enkelt så.

Eller hur Joline? (vi är ju kända nu, som sagt)

Kommentarer
Postat av: kerre!!!

Kim, längst upp i VÄNSTRA hörnet är det väll?? :P ^^

2008-07-12 @ 09:58:59
URL: http://bjorkengren.blogg.se/
Postat av: kim

precis det jag menade! hahahaha. fan va dålig jag är xD

men du såg det i alla fall!!! =P

2008-07-12 @ 10:27:33
URL: http://heymoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0