jag ser ljuset i slutet på tunneln.

Det löser sig nog ändå... det här med London! För första gången på lite mer än en vecka nu så känner jag mig rätt lugn. Jag har pratat med en snubbe på SAS och han sa att det är inga problem att ändra namnet på flygbiljetten. Det kostar iof 300 kr per biljett men ärligt talat, det lägger jag gärna ut... bara jag kommer iväg!

Nu får vi se om Matilda vill åka med eller inte. Annars åker min älskade lillasyster Joline med mig. =) Så hur som helst så kommer jag iväg! På Måndag bär det av!!

Joline tycker om Panic (nästan) lika mycket som mig och hon gillar att gå på konserter men!! Hon gillar inte när det blir så där trångt och jobbigt bland allt folk som det har en tendens att bli på Panic at the Disco's konserter. Panic fans är våldsamma!! =/ Men ärligt talat... jag åker hellre dit och står längst bak än att inte åka dit överhuvudtaget.

Vi får se hur det blir och vem om åker med! Kul ska det bli i alla fall! Det var flyg biljetten som oroade mig mest, att jag skulle bli tvungen att köpa en helt ny som dem sa på TICKET. Men det behöver jag alltså inte!! =) Känns underbart skönt. De senaste dagarna har jag varit så ledsen över detta och nervös att jag har mått illa!



Jag och Joline är ett bra team!
Hehe, det rimmar ju till och med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0