känd, kändare, kim...

Låt se... det intressantaste som hänt idag... hmm... det var nog när jag bestämde för att vi skulle måla lite på jobbet. Det räckte med att jag höll i den där penseln i TVÅ SEKUNDER så hade jag färg på armen och på tröjan. Nice!

Sa jag förresten att jag var med i tidningen igår (fredags)?

I Torsdag när jag och Helena stod och gjorde så lite som möjligt på så lång tid som möjligt så kom det in en tjej från Borås Tidning och undrade om vi ville vara med i tidningen och svara på en simpel fråga ('vad ska du göra i helgen')... hennes spalt heter typ "Elins helgkoll" eller nått sånt.

I alla fall.

Självklart ville vi vara med, skulle ju bli fotograferade och allt! Haha. Hon började med Helena... sen var det min tur. Och när hon frågade mig hur gammal jag var fick jag tänka en stund. Haha. Sedan kom jag på att jag är 21. Och så frågade hon vad jag skulle hitta på i helgen... jag sa att jag bara skulle jobba och det tyckte hon tydligen var för tråkigt så hon bad mig hitta på något mer.

Då sa jag att jag skulle försöka få tag på biljetter till Iron Madien konserten (som är ikväll på Ullevi)! Vilket jag självklart inte har försökt... har iof kollat på tradera men allt var så dyrt. =/ Hade varit grymt att se men jag vill inte lägga ut tusentals kroner på ett band jag typ hört en låt med. Haha.

Så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

JAG såg det haha!!

2008-07-27 @ 10:38:17
URL: http://bjorkengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0