London - dag 2 (del 2, träffen)

Klockan närmade sig 18.00 och jag och Joline stod där i kön och blev bara allt mer nervösa. Vi såg inte Zack någonstans (han skulle ju komma och hämta oss) och i mailet som jag hade fått stod det att vi skulle träffas vid entrén... men han sa att vi skulle vänta där. Så blev klockan över sex... och jag var så nervös att jag mådde illa för jag trodde han hade glömt av oss och att vi inte skulle få komma in. Så jag gick och frågade en annan vakt som var jättesöt och snäll och ringde upp Zack på en sån där 'walkie talkie' (eller vad det nu heter) och pratade med honom. Då hade tydligen Panic vart lite sega med sitt soundcheck så träffen skulle bli kl 18.30 istället... och så fick vi gå fram till entrén och ställa oss i en annan kö! =)

Zack kom och hämtade oss (vi var kanske 15-20 pers) strax innan halv sju och vi fick gå upp till ett rum där han gick igenom en massa regler för vad som gällde när Panic kom dit... kan dra några av dem.

Vi fick inte...
... krama dem
... röra dem
... klappa deras skägg (min favorit regel!)
... ta kort på dem (han sa: 'they look like retards anyways')
... ge dem någonting
... försöka lukta på dem

Och om vi inte följde dessa regler så skulle detta bli 'the last time we'd ever get close to panic at the disco'! Så jag kände att det var nog bäst att göra som han sa... jag menar, jag skulle ju ändå få prata med dem och få autografer osv. Och så skulle Zack ta kort på oss en och en med dem också! =) Reglerna låter kanske lite brutala men Panic har tydligen fått stå ut med en del 'psyk-fall' genom åren som typ slängt sig över dem och hållt på... så dem känner sig lite obekväma. Jag förstår dem faktiskt! Jaja... Efter att Zack hade gått igenom vad vi fick och inte fick göra så gick han iväg för att hämta dem och efter några minuter så kom dem tillbaka...

Spencer kom in först med ett brett leende <3 Och sa: "It's just me today guys".... samtidigt som han sa det kom Brendon in och hörde vad Spencer sa och då sa han: "Yeah, it's just him so you won't need me" ... så började han gå åt ett annat håll. Haha. Han är för söt! Jag höll på att tappa hakan när dem helt plötsligt kom in där; så jävla fina var dem!! När både Spence och Brendon stod vi bordet där de skulle skriva autografer så kom både Jon och Ryan in... när dem gick förbi mig och Julle spanade dem in våra flaggor/capes lite extra. Haha.


Så stod vi ju då i en kö... och alla fick gå fram till dem en och en för att f¨å autografer (sen skulle vi ställa oss i samma kö igen för att få ett kort tillsammans med dem!)... när jag kom fram så la jag fram min bild till Jon för han var först.

Jon: What's with the cape? Is that a flag?
Jag: Yeah, it's the Swedish flag
Jon: Oh, cool
Sedan skickade han vidare bilden till Brendon, pekade på Brendon på bilden och sa...
Jon: Is that you?
Brendon: Nope!
Vi skrattade lite alla tre... mest jag tror jag för alltså dessa miner Brendon gör när han pratar, haha. Panic fans vet vad jag menar. Haha.
Jag: We came from Sweden just to see you guys
Brendon: I figured
Sa han och nickade mot flaggen på min rygg (vi kunde verkligen inte gjort det tydligare vart vi kom ifrån) så skrattade han så där underbart gulligt som bara han gör. Alltså det är svårt att förklara men han är så jävla söt!! Han är precis som på alla videos och sånt man har sett. Lika hyper, alltid med ett stort leende på läpparna och alltid nära till skratt.
Brendon: Thank you so much
Jag: No! Thank you
Kände att jag var tvungen att tacka honom!

Sedan förflyttade jag mig till Spencer och Ryan (som var lite blygare än de två första)... och det var bara typ "Hello" och "Thank you" med dem... Spencer sa även "Enjoy the show". Alltså jag hade velat prata så mycket mer med dem men Zack tjatade hela tiden om att alla skulle skynda sig. =( Det var bara ställa sig i kön igen och vänta på att få ta ett kort med dem.

När det blev min tur så gick jag fram och då sa dem nånting i stil med "here comes the swede".... eller nått sånt, jag hörde inte riktigt. Haha. Dem stod typ och lutade sig mot bordet där dem hade signerat innan så man kunde typ inte lägga armarna runt dem... och det ville ju jag. Jag lyckades krångla in min arm bakom Jon men jag kom inte in bakom Brendon så jag ba: "I just wanna put my arm around you"... haha. Då kollade han på mig, log och sa: "Oh, of course"... och så flyttade han sig lite så att jag skulle kunna hålla om honom också. YAY!



från vänster:
Spencer, Brendon, jag, Jon och Ryan


När vi tagit bilden så fick vi skynda oss in i själva konsert 'rummet' innan de skulle släppa in de övriga 150 personerna som hade early entry. Vi hann precis och fick platser längst fram, nästan i mitten...

...fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Kerre!!!!

ÅÅÅ va roooliiggt!!! Har cvärsta smilet på läpparna kim!! =D=D

2008-07-10 @ 22:49:04
URL: http://bjorkengren.blogg.se/
Postat av: kim

haha, ja, jag var ju överlycklig xD

2008-07-10 @ 23:14:26
Postat av: Kerre!!!

Nej asså, jag menade att jag blir väsrsta glad av dina bilder =D Din glädje smittar av sig =D

2008-07-11 @ 12:35:39
URL: http://bjorkengren.blogg.se/
Postat av: kim

jahaaa, nu fattar jag! hehehe <3

du och jag måste åka till london nån gång kerre!

2008-07-11 @ 14:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0