måste nypa mig i armen...

Idag var sätta på datorn det första jag gjorde när jag gick upp ur sängen! Jag var tvungen att kolla så att mitt namn fortfarande stod kvar på listorna! Tänk om allt bara hade varit en dröm! Men tack och lov så var det inte det... mitt namn står kvar... på båda listorna! Jag ska alltså träffa Panic at the Disco och jag har fortfarande 'early entry'!! Detta är helt sjukt. Tror knappt att det är sant. Måste nog gå in på sidan oftare och kolla listan hela tiden för att jag ska fatta.

Vilken bra dag det var igår! =D

Vädret var underbart, jag var ute och solade och hade det skönt... det löste sig med flygbiljetterna, jag var på bio med Joline och Kerstin och när jag kom hem såg jag att jag hade vunnit!! Haha. Nu känns det nästan för bra för att vara sant. Det känns som det hände så mycket bra igår att något måste gå fel snart =/ ... hahaha, jag vill inte vara negativ men så här mycket positiva saker har aldrig hänt mig på en och samma gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0