so far, so good...

Mamma körde mig som sagt till jobbet idag men jag var lite seg så vi hann inte åka förbi och kolla vart lägenheten låg just då... men jag visste på ett ungefär så det var ju okej. Jag och Helena började dagen med att slänga bort 75 par skor som skulle tas ur försäljning (som det inte var något fel på) dem skkulle bara slängas och inte säljas. Men lika glad för det är jag för då slipper vi ju försöka sälja av dem!! Sedan kom varorna och vi kämpade hårt med dem tills Cissi kom... då kämpade vi ännu hårdare. Hehe.

Tiden gick snabbt som attans och helt plötsligt var det dags för mig att gå!

Träffade Sandra (hon med lägenheten) kl 15.15 och vi gick upp till hennes lägenhet. Det är en 1:a med sovalkov, 40 kvm... hur mysigt som helst! Jag blev faktiskt lite kär i den. Eftersom hon 'bara' ska upp till Kiruna och vara där i fyra månader så hyr hon ut den möblerad och inte mig emot - hon hade fina möbler och så. Ja, det var verkligen jättemysigt. 2800 i månaden, 5 minuter tog det att gå dit ifrån jobbet... kan inte bli bättre än så, va?

Hon skulle kolla upp lite saker som bredband osv... så ska vi höras igen i början av nästa vecka! Mycket spännande måste jag säga!

Vårat hus är lite skumt just nu, strömmen har gått i typ hälften av rummen men i mitt rum är den kvar i alla fall... och det tackar jag för... för den där fläkten behövs idag! Det är ju svinvarmt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0