som man bäddar, får man ligga

Nemen... här sitter jag och svettas! Jag fattar inte hur det kan vara svalt i resten av huset men hur varmt som helst på mitt rum. Okej, det kan bero på att jag värgar att öppna mitt fönster numera! Vill ju inte att det ska flyga in en massa äckliga insekter som jag måste döda. Nej tack.

Så jag antar att jag får leva med värmen!

Borde gå och lägga mig. Somliga börjar ju jobba klockan 9 imorgon. Sista dagen sedan har jag en veckas semester =D Ska bli ganska skönt måste jag säga. Blir eventuellt en tripp till Danmark med familjen... och så lite Elfsborgs matcher så klart! <3

Nej, nu ska jag och min fläkt gå och lägga oss.
Eller ja, min fläkt ska stå bredvid sängen och jag ska lägga mig.

Vi ses.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0