plain white t's

Känner mig lite bättre idag. Har fortfarande hur ont i halsen som helst... jag fattar inte var det kom ifrån? Igår hade jag bara plötsligt jätteont. Kände mig febrig igår kväll med men det gör jag inte idag som tur är... för sånt där orkar jag bara inte med!

Sitter här och lyssnar lite på Plain White T's.

Har haft deras album ett bra tag nu men det är först nu som jag har börjat lyssna på det riktigt mycket. Write You A Song favoriten. Den är ju så fin! Dem kommer till Stockholm den 12 Augusti, skulle vara jättekul att se dem... men jag jag känner typ ingen som gillar dem. Fast det finns säkert alltid någon man kan tvinga med. Haha. Skulle vara grymt kul. Eller... undra vad som är närmast... Köpenhamn eller Stockholm? Någon som vet (bor i Borås).

Spana in deras myspace:
http://www.myspace.com/plainwhitets

Plain white ts

Kommentarer
Postat av: MIRRE

sv: Tack :) min kamera är en casio

2008-07-14 @ 21:04:05
URL: http://miir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0