biljetter, hotell, flyg...

Konsert biljetter = klart
Hotell = bokat
Flyg = det enda vi har kvar

Sedan är allt klart inför min och Vickes London resa. =D Vi får nog ta och flyga med SAS även fast det är lite dyrare än typ Ryanair... vill gärna att vi landar på Heathrow eller London City Airport. Känns som det är närmare och lättare att ta sig in till centrala London där ifrån... men vad vet jag, jag har ju aldrig varit där förut!

Hotellet är i alla fall suveränt! Eller ja... det är ju inget lyx hotell precis men det har värsta läget. Mitt i centrala London, bara tio minuters gång avstånd till The Astoria (där konserten) är. Och för ett hotell med såpass bra läge så tycker jag det var rätt billigt med 2300 för två nätter (för både mig och vicke) =D


Mad As Rabbits <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Gud va KUUUL!!!

2008-06-19 @ 20:45:50
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0