det är alltid svårast att komma på en bra rubrik

Så var det dags för jobb idag igen. Söndagar är alltid så sega (om det inte är mycket folk förstås) men med tanke på vädret så blir det nog inte så värst mycket. Eller ja... om jag hade vart ledig en dag som den här så hade jag inte gått och shoppat i alla fall. =P Hehe. Men om det inte kommer mycket folk kan vi ju alltid flytta på alla bord och ställ, fixa ett dans golv och träna inför Eurovision (jo, jag och Dennis ska ju vara med där nästan år)!

Ska bli gött att cykla igen! Har varit så trött de två dagarna som jag kommit till jobbet utan cykel... och ja, jag tror faktiskt det beror på den. Åker jag bil så vaknar jag inte riktigt. Men när jag cyklar så gör jag det! Hehe. Känns iof lite riskabelt att cykla nu när Bettan gått sönder en gång... och när ROBIN har lagat henne.

Men men... vi får väl se om hon håller hela vägen!

Ikväll blir det nog lite fotboll igen. Österrike - Kroatien. Tyskland - Polen.
Kanske inte de roligaste matcherna i världen men fotboll är ju alltid trevligt.
Och så vill man ju spana in alla lag; Sverige kan ju förhoppningsvis få möta
några av dem senare i turneringen! ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen! :) Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0