google me, baby

Hej, jag heter Kim och jag har för tillfället ingen fantasi... därför snor jag saker från andras bloggar som jag tycker ser kul ut och använder dem här. Hittade ytterligare en rolig grej på Helenas blogg som jag vill testa =)

Googlade mitt förnamn
och det här var den första
bilden som kom upp (niiiice)


När jag googlade mitt efternamn
så kom den här sympatiske herren
upp från ingenstans =D


Och när jag sökte på hela mitt namn
var det här den första bilden som kom upp.


Jag ser inget direkt sammanband mellan bilderna? =S
Men den där snubben ser ju väldigt trevlig ut i alla fall.
Undrar just varför han är så himla glad? Lil' Kim (första bilden)
ser ju också glad ut iof...

AHA!

Jag har hittat sammanbandet... bild 1 och bild 2 = glada människor
bild 3 = sport. Jag blir glad av sport? =S

WOHOO. Detta känns nästan som Så Ska Det Låta.

I MISS YOU PETER HARRYSSON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0