hej hopp tomtesnopp

Har varit ledig idag och jag har inte gjort alls mycket ska jag säga... jag var ute en liten stund men det var inte särskilt trevligt för jag höll på att blåsa iväg! Det blåser ju storm ute... är det lika illa imorrn så vet jag inte om jag kan cykla. Då välter väl jag och Bettan... fast det är klart, är det medvind så kan det ju vara gött, då susar jag till jobbet på några få minuter.

Men nu håller jag i alla fall på att laga en potatisgratäng. OJ OJ, Kimmers gör framsteg i köket. Hehe. Innan kunde jag knappt koka upp vatten utan att det blev nått fel... men än så länge går det rätt bra med gratängen. Men vi får väl se hur lyckat det blir när den är klar! Det är rätt drygt att vänta på den när den är i ugnen...

Snart dags för fotboll också! Sverige mot Grekland! Ska verkligen bli spännande! Har hissat svenska flaggan på mitt rum och känner mig väldigt laddad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0