love you much better

Godkväll alla glada!

Idag var den en hektisk dag på jobbet! Fattar inte riktigt vad folk håller på med? Känns som att halv stan var ute och panik köpte skor till skolavslutningar osv. Jaja... jag och Cissi var själva från kl 16 och vi hann inte göra mycket annat än att stå i kassan så det är ganska så stökigt i butiken. Men det är ju ändå jag som kommer först imorrn så jag får ju se till att städa. Det var så mycket folk... tio minuter innan vi stängde var det säkert 20 pers i butiken! Kl. 19.05 när vi hade stängt och låst så kom det tre damer och knackade på och ville in... då sa vi snällt att det var stängt och att dem fick komma tillbaka imorrn. Tror ni inte dem står kvar i flera minuter till och knackar? Jösses. Vad är det med folk nu för tiden?

Men lika glad för det är jag (men gladast är nog räven?)

Räven är nog jävligt glad en dag som den här skulle jag tro! Snabbt springer han också.


Nu ni... tycker jag att ni ska ta och lyssna på Kims (för tillfället) bästa låt! Det är en låt av bandet The Hush Sound (asbra band!! rekomenderar dem varmt!) och låten heter 'Love You Much Better'. Dem är inte så kända i Sverige, eller i Europa faktiskt, men dem turnerar förtillfället med Panic At The Disco, Motioncity Soundtrack och Phantom Planet i USA. Dem har släppt två album... det ena finns att köpa på cdon.com =)

Aja, nu har jag gjort nog med reklam. Hehe. Lyssna på låten nu... den är definitivt med på mitt soundtrack i sommar!



 

Kommentarer
Postat av: Frida Carolin

härligt!
kram

2008-06-02 @ 21:42:41
URL: http://fridacarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0