oh happy day...

Det gick ju inte så bra för Sverige idag... ute ur EM och allt. Hade jag varit på ett normalt humör så hade jag nog varit deprimerad och suttit här och klagat just nu. Men ärligt talat så känner jag inte för att klaga! Och just för tillfället så känner jag att det inte spelar någon roll om det blir några mer EM matcher eller inte.

Så varför är jag på så jävla gott humör då?

Jo, för jag och Victoria har idag bokat biljetter till Panic at the Disco i London den 8 juli =D=D Jag sa ju det för några inlägg sedan att Norge (där panic spelar nästa vecka) är lite för litet för mig och Vicke. Vi ville satsa på större saker, vi hade iof tänkt USA eller Australien men London blir ju perfekt! Imorgon ska vi kolla flyg och hotell =) Fan va kul detta ska bli!!

Och bara 20 dagar kvar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0