tomorrow.

Imorgon får man se till att vara uppe med tuppen för då ska jag nämligen ta mig ner till stan och fika med Cladden (min gudmor). Det ska bli väldigt mysigt. Kanske kan man få några bra London tips? Hon var ju där ganska nyligen.

På kvällen kommer frugan hem till mig, dvs Fanny. =D det blir säkerligen som på de gamla goda tiderna när vi bodde ihop, haha... det hela slutade med att vi bråkade som ett gammalt gift par. Mycket roande måste jag säga men såna är vi. Hur länge sen var det vi gifte oss nu? Det måste varit 2003, va? Jo, det var det nog... i Februari. Haha. Fem år!

Busan ligger och snarkar bredvid mig. Hon har varit som ett litet frimärke sedan jag kom hem. Följer varje steg jag tar... och sitter jag i soffan ligger hon precis bredvid mig, flyttar jag lite åt ett annat håll så ålar hon efter mig. =)

Känner en annan som kanske skulle ta och sova lite. Hehe.

God Natt =)

Kommentarer
Postat av: Cladden

Tack för fikastunden idag. Det var jättemysigt trots regn och rusk. Du är verkligen en pärla!! Du kommer att ha det kalas i London. Den som missar den staden har inte sett mycket av världen... ;o)

Kram,

"Fadder Claddraham"

2008-06-26 @ 16:04:15
Postat av: KERRIE!!!!!!!!!

BUUUSAAANNNN! <3<3<3

2008-06-27 @ 21:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0