utBRÄND!

Lyckades ju bränna mig rättså rejält igår... på axlarna i alla fall. Det är så typiskt. Innan vi åkte ner till Varberg så pratade vi om att gå till apoteket där nere och köpa lite solskydds spray =P Och då sa jag så här till min kära syster: "Om vi köper det så ska jag nog bara ta på axlarna för där brukar jag bränna mig." ... när vi väl kom ner till Varberg så var det rätt så svalt och så i vinden... så det kändes nästan kallt och då tänkte vi (mest jag, sorry Joline =P)... 'va fan, vi behöver ingen solskydds spray'...

Tji fick jag!

För nu svider det som fan på axlarna! Jaja... det går väl över det också.

Julle brände sig också, inte lika mycket dock, men ändå... och det är ju delvis mitt fel eftersom jag tyckte det var alldeles för långt att gå till apoteket (som ligger typ 50 meter från Varbergs torg där vi var)... well done, Kimmers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0