utmanad!

Här tar man en paus i städningen och då ser jag att jag minsann har fått en utmaning av Helena! =D

Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
♥ Städa
♥ Handla
♥ Tvätta
♥ Äta tacos
♥ Kolla på film och äta glass =) 
 

Vad gjorde du för 10 år sedan?
♥ Låt se... då var jag 11, skulle börja sexan, red på ridskola och spelade fotboll!


Ställen du bott på?
♥ Borås, Borås och Borås! Roligt va? Haha.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

♥ Betala av alla nära släktingars lån & skulder (jag snor detta svaret av Helena)
♥ Åka jorden runt, gå på konserter och festa med kändisar! Haha
♥ Köpa super flashigt hus till familjen =)
♥ Bosätta mig i London och New York
♥ Spara

Jag utmanar: Kerstin, Lisa, Anna, Joline, Vicke och Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0