vart är sommar värmen?

Här sitter jag och slöar... Vicke har inte vaknat än så ni kan ju snabbt lista ut vem som är mest slö utav oss båda. Haha. Det spelar ingen roll om jag inte somnar föräns typ 4:30 ... jag vaknar nästan alltid runt kl 10 ändå. Lite skumt faktiskt. Men så kan det gå.

Jag undrar en sak... nu när jag har semester och allt. Varför är det så himla kallt och tråkigt väder ute? Det börjar ju regna hela tiden, jag blir ledsen! Jag och Vicke skulle ju sitta ute och äta varje måltid, det hade vi bestämt, men det blåser alldeles för kallt för att sitta på altanen... om man inte vill ta på sig en massa kläder och sätta på infravärmen förstås. Haha.

Idag ska vi gå till Net on Net, Victoria ska nog köpa sig en kamera =D för det kan vara väldigt viktigt att ha om man typ ska åka någonstans ganska snart... eller hur? Vi kanske går förbi Ica Maxi på vägen hem och handlar lite... ikväll blir det fotboll! Italien - Frankrike =D Superspännande match, lite repris av VM finalen för två år sedan.

Imorgon är det en viktig dag också, ni får hålla alla tummar ni har för mig... för om inte detta går som jag vill så börja jag gråta.... och sedan har ju Sverige sin direkt avgörande match mot Ryssland också, herregud, jag kommer vara ett nervöst vrak imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0