bääärpaj =D

Jaha, här var man minsan uppe i ottan! Hinner till och med blogga innan jobbet. Börjar kl. 10. Den enda anledningen till att jag är uppe så här tidigt är att jag alldeles strax ska börja baka en bärpaj (blåbär och hallon) som jag ska ta med mig till jobbet. Det är ju första maj idag och maj rimmar på paj... dessutom fyllde Cissi 21 i Söndags och hon kom hem från Dublin igår, ska jobba idag. Så jag och Helena har bestämt att vi ska ha lite födelsedagskalas för henne - hon vet inget förstås!

Vi får väl se hur den här pajen blir - är ju inte direkt känd för att vara världens bästa kock! Men vaniljsås - det är jag minsan bra på att göra så den blir nog smarrig!! Så om nu pajen skulle bli katastrof kan vi ju alltid ta varsitt sugrör och sörpla upp vaniljsåsen! Hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0